En röd blogg utan tvekan

lördag 19 december 2009

Tapet till badrummet


Denna fina tapet ska jag ha i badrummet, bara en liten liten bit på en halv vägg. Det kan bli hur snyggt som helst med mormors guldklocka på! bilden är givetvis på sne så om du har en bärbar dator så vrid den ett kvarts varv åt vänster så blir det rätt... går tydligen inte att ändra när man väl publicerat! '

[Uppdaterat 2012-04-30] Jo jag ser att det är många som söker på just detta korta och ganska fåniga inlägg... Var väl mest ett test av nya telefonen när det väl publicerades och jag antar att ni som söker vill ha reda på om man kan sätta tapet i sitt badrum. här kommer lite mer info. Jag har ett ganska stort badrum, gjorde om ett kök på 14kvm till badrum och där finns en vägg som inte utsätts för några direkta nedsprutningsrisker. Först målade jag väggen med tätskikt, på de övriga har jag matta som tätskikt men den är ju inte helt jämn. Sedan var det bara att tapetsera, tapeten har suttit i två år och sitter fint fortfarande, inga tecken på mögel eller fuktskador. Det är en vanlig papperstapet. Vill ni veta mer så får ni gärna fråga. 

1 kommentar: